M&M's chce się zmienić w markę bardziej inkluzywną

Popularna marka cukierków czekoladowych M&M's (Mars) odświeża wizerunek. Sławnych brand heros marki zobaczymy w nowym wydaniu, bo marka chce być bardziej inkluzywna.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
M&M's chce się zmienić w markę bardziej inkluzywną

Strategia zmiany wizerunku M&M's jest szeroko zakrojona - obejmie reklamy, materiały w sklepach, aktywacje marki oraz prezentację wieloletnich maskotek cukierków M&M's.

Zmiany w opakowaniach i wyglądzie postaci są nieznaczne, ale symboliczne - na przykład żeński zielony M&M's zamieni szpilki na trampki. Metamorfoza ma podkreślić "zniuansowane osobowości" brand hero's, celebrujące wyrażanie siebie.

Bardziej inkluzywny M&M's

M&M's w swoim wizerunku mocniej postawi na akcentowanie wartości takich jak: poczucie przynależności i inkluzywność. Wynika to z oczekiwań młodej grupy odbiorców (Gen Z),  która przywiązuje wagę do postępowych wartości społecznych. Jak wynika z badań firmy Attest, prawie połowa (46 proc.) osób z pokolenia Z w USA chce, aby marki poruszały drażliwe społecznie tematy, takie jak rasizm. Te same badania mówią, że konsumenci chcą widzieć w markach humor. Dlatego duch marki M&M's ma nie zatracić swojego luzu i wesołości.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/christina-applegate-w-spocie-m-m-s-na-super-bowl ##

Działania powstały we współpracy z agencją kreatywną BBDO New York, firmą projektową Jones Knowles Ritchie i agencją public relations Weber Shandwick.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator