Maciej Kutak odchodzi z Grupy Bauer

Maciej Kutak, członek zarządu Bauer Media, odpowiedzialny za koordynację i współpracę działów handlowych Wydawnictwa Bauer, Grupy RMF i Interii, odchodzi z Grupy Bauer. Powodem tej decyzji są jego nowe plany zawodowe.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Spółka podała, że proces przekazywania obowiązków przez Macieja Kutaka będzie miał charakter płynny i zakończy on swoją pracę w Grupie Bauer z dniem 1 października br. Kutak przechodzi do firmy z branży mediowej, ale nie ujawnia, co to za spółka. Jak podano w komunikacie, jego nowa praca “nie będzie miała charakteru konkurencyjnego w stosunku do aktualnie sprawowanych obowiązków”. - Pragnę w imieniu własnym i zarządów poszczególnych spółek Grupy Bauer podziękować Maćkowi Kutakowi za jego wkład w rozwój firmy, integrację działów handlowych i skuteczność w zwiększaniu udziałów rynkowych wydawnictwa, radia i internetu. Życzę mu powodzenia w dalszym rozwoju kariery zawodowej – komentuje Witold Woźniak, prezes Grupy Bauer w Polsce. Spółka ma w najbliższym czasie przekazać informacje co do przyszłego sposobu podziału obowiązków poszczególnych działów handlowych i zasad negocjacji korporacyjnych. Maciej Kutak w zarządzie Bauer Media zasiadał od października 2008 roku. Wcześniej był dyrektorem biura reklamy i planowania mediów Wydawnictwa Bauer oraz dyrektorem strategicznym w tym biurze. Z Grupą Bauer związany był od lipca 2006 roku. W przeszłości pracował też m.in. w Interdeco Hachette i Axel Springer Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana