Magazyn “Toy Story” wydawany jest regularnie

Wydawnictwo Egmont Polska rozpoczęło regularne wydawanie pisma “Toy Story”, poświęconego bohaterom filmów pod takim samym tytułem. Dotychczas magazyn ukazał się w formie trzech wydań specjalnych.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Zainteresowanie tymi numerami (poświęcone były trzem kolejnym filmom z serii “Toy Story”) skłoniło wydawcą do rozpoczęcia stałego wydawania tytułu. Magazyn “Toy Story” ukazuje się od września co miesiąc. Znajdują się w nim historyjki, kolorowanki, zagadki, ćwiczenia, konkursy oraz ciekawostki i plakat. Do każdego numeru dołączony jest gadżet - w pierwszym jest to laserowy strzelacz Buzza.  

grafika

Miesięcznik, który wydawany jest na licencji The Walt Disney Company, liczy ma 32 strony i kosztuje 6,99 zł. Wydawca nie ujawnia nakładu pisma. Jego redaktor prowadzącą została Katarzyna Kaczan-Borowska.

Egmont przygotował teraz też inną publikacją związaną z produkcją Disneya. 16 września br. wprowadzi na rynek jednorazowe wydanie magazynu “Camp Rock 2: Wieli Finał”, poświęconego tytułowemu filmowi, który będzie 18 września mieć premierę telewizyjną w Disney Channel. W piśmie znajdą się m.in. informacje zakulisowe o filmie i ciekawostki z życia muzyków, a także konkurs. Do magazynu dołączony będzie arkusz naklejek związanych z filmem. Wydanie kosztować będzie 6,99 zł.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"