Magda Gessler: wzrosła widownia “Kuchennych rewolucji”

Trzeci sezon “Kuchennych rewolucji” TVN po trzech odcinkach ma średnio 3,2 mln widzów. Format poprawił swoje wyniki w porównaniu do ubiegłego roku o 600 tys. osób.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

“Kuchenne rewolucje” zapewniają TVN średnio 23,4 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz blisko 30 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Trzy pierwsze odcinki nadawanego przed rokiem sezonu notowały odpowiednio 20,68 proc. i 24,59 proc. udziału w rynku (grupa 4+ i 16-49).  

 

Liderem pasma jest TVP1 z  3,68 mln widzów i 26,92 proc. udziału. Gorsze wyniki od TVN notują TVP2 i Polsat  (1,4 mln i 1,2 mln osób) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. 

Program "Kuchenne rewolucje" chętnie oglądają kobiety, mieszkańcy miast, pracownicy średniego szczebla. 

W programie “Kuchenne rewolucje” znana restauratorka Magda Gessler stara się wyciągnąć upadające restauracje oraz lokale kulinarne z tarapatów. Musi tego dokonać w cztery dni.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style