Magda Mołek ambasadorką marki bielizny Triumph

Magda Mołek, dziennikarka i była prezenterka telewizyjna została nową ambasadorką marki bieliźnianej Triumph. Jej wizerunek pojawi się na witrynach salonów tej marki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Magda Mołek ambasadorką marki bielizny Triumph

Producent bielizny Triumph rozpoczyna kampanię na sezon jesień-zima 2022 pod hasłem #ItsPersonal, która ma być hołdem dla kobiet i celebracją ich indywidualności.

Ambasadorką marki i kampanii w Polsce została dziennikarka i była prezenterka tv Magda Mołek. Jej wizerunek już wkrótce pojawi się na witrynach salonów Triumph w całej Polsce.

Ujęcia, na których pokazana będzie Magda Mołek mają oddawać jej autentyczność, "budując opowieść pełną prawdy, energii i czerpania inspiracji ze swojej strefy komfortu".

- Co lubię w sobie najbardziej? Moją odwagę, by spełniać własne potrzeby zamiast cudzych oczekiwań. Codziennie pełnię wiele różnych ról, ale nie zapominam już o sobie, o tym że to ja jestem ważna. Szanuję innych, ale przede wszystkim szanuję siebie, więc dbam o własne granice. Dojrzała kobiecość według własnego pomysłu - to dla mnie wielka wartość, która daje mi komfort istnienia" – mówi Magda Mołek.

Triumph w sezonie jesień-zima wprowadza innowacyjną bieliznę Flex Smart, która ma być manifestacją filozofii Triumph #ItsPersonal. Została zaprojektowana tak, aby elastycznie dopasowywać się do ruchów ciała, zapewniając komfort i wsparcie.

Premiera kolekcji Flex Smart zbiega się w czasie z prezentacją nowej komunikacji wizualnej marki, która obejmie nie tylko materiały kampanijne, ale także wystrój salonów, design produktów oraz platformę e-commerce.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej