Magdalena Pawłowska i Krzysztof Żukowski w zespole obsługi klienta Labcon

Agencja Labcon (Group One) powiększa zespół client service. Do teamu dołączyli Krzysztof Żukowski w roli senior account managera oraz Magdalena Pawłowska jako account manager.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Magdalena Pawłowska w Labconie będzie odpowiadać między innymi za obsługę marek z portfolio Adamed oraz markę Benefit Systems.

Pawłowska jest związana z branżą reklamową od 8 lat. Do Labconu przeszła z agencji Artegence, w której jako account manager przez 2,5 roku koordynowała projekty digitalowe. Doświadczenie zdobywała również podczas pracy w agencjach: VMLY&R, Kalicinscy.com, Blueberry (obecnie Agencja Warszawa) oraz hyperCrew. Przez lata współtworzyła komunikację marek takich jak: Pepsi (Polska i region CEE), Polcard, Ferrero, Danone, UPC Polska, Wrangler, L’Oreal, Avon czy marek z portfolio Unilever.

Krzysztof Żukowski odpowiada w Labconie za wsparcie procesu new business agencji oraz obsługa klientów m.in. Browaru Tenczynek, Hochland oraz Uniqa.

Żukowski działa w branży medialnej od 8 lat. Przed Labconem był senior account managerem w Digital Kingdom, w którym odpowiadał za działania dla Mars Polska na całym portfolio Petcare (Pedigree, Whiskas, Sheba, Perfect FIT, Dreamies). Na przestrzeni lat pracował również dla: LTTM, Cape Morris, Grandes Kochonos oraz Dentsu. W portfolio obsługiwanych przez niego klientów znajdują się takie marki jak: H&M Polska, Grolsch, McDonald’s, Opel, Sobieski, Polkomtel, Kenwood Polska, Carlsberg Polska, Mercedes-Benz Polska, Multikino Polska, ZT Kruszwica czy AliExpress.

Zespół client service Labcon odpowiada za budowanie relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi agencji, poszerzanie portfela klienckiego dzięki procesom new business oraz koordynację wszystkich procesów projektowych. W teamie pracuje obecnie 5 ekspertów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny