Magdalena Pilarczyk i Diana Świątoniowska w Universal McCann

Magdalena Pilarczyk objęła funkcję media plannera/buyera, a Diana Świątoniowska junior media plannera/buyera w domu mediowym Universal McCann.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Magdalena Pilarczyk w Universal McCann będzie zajmować się obsługą Hasbro Polska. Przez ostatnie dwa lata pracowała w Vizeum Polska jako media planner/buyer.

Diana Świątoniowska poprzednio pracowała w Mediavest, zajmując stanowisko junior media planner/buyer. Zajmowała się obsługą marek takich klientów jak Glaxo Smith Kline, UPC czy Rukki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"