Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej ma nową rzeczniczkę

Magdalena Skłodowska od maja objęła funkcję rzeczniczki prasowej Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej ma nową rzeczniczkę

„Ochrona środowiska, ekologia i przeciwdziałanie kryzysowi klimatycznemu od dawna są mi bliskie. W swojej karierze zawodowej zawsze poświęcałam tym zagadnieniom wiele uwagi, śledząc postęp, jaki dokonuje się w naszym kraju w obszarze energii, odpadów i gospodarce wodnej” – skomentowała dołączenie do zespołu NFOŚiGW w mediach społeczościowych Magdalena Skłodowska.

Dla Skłodowskiej jest to powrót do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej - rolę rzeczniczki prasowej pełniła już w latach 2015-2016. W swojej karierze zawodowej była także wydawczynią w portalu stacji TVN24 BiS, dziennikarką „Pulsu Biznesu”, „Rzeczpospolitej”. Jest współzałożycielką serwisu branżowego o energetyce Wysokie Napięcie.

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zajmuje się realizacją polskiej polityki ekologicznej w Polsce. Współpracuje w tym celu z samorządami, biznesem, podmiotami publicznymi i trzecim sektorem. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana