Maja Matuszewska: ze stor9_ do Arskom Sport Brokers

Maja Matuszewska, wcześniej związana z agencją stor9_, rozpoczęła pracę w Arskom Sport Brokers.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Matuszewska będzie rozwijać m.in. segment produktowy holdingu Arskom Sport Brokers, związany ze współpracą z influencerami, ambasadorami i nowymi projektami mediowymi.

Wcześniej przez ponad rok pracowała w należącej do Roberta Lewandowskiego agencji stor9_. Na stanowisku project managera zajmowała się tam ścisłą współpracą z ambasadorami i klientami w zakresie działalności biznesowej, medialnej i komunikacyjnej, a także koordynowaniem prowadzonych kampanii. Wcześniej przez blisko trzy lata pracowała na tym samym stanowisku w Startup Academy.

Jest absolwentką dziennikarstwa i medioznawstwa oraz zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/milena-niedziela-office-manager-arskom-sport-brokers ##

Agencja Arskom działa na rynku od 2012 roku, stawiając sobie za cel przenoszenie do świata biznesu sportowych emocji i wartości. W 2019 r. w ramach Grupy Arskom powstała pierwsza w Polsce agencja zajmująca się sprzedażą oraz obsługą kampanii mediowych i influencerskich z branży sportowej – Sport Brokers. Do jej kluczowych klientów należą m.in. Jerzy Dudek, Grzegorz Krychowiak, Wilfredo Leon, Kanał Sportowy, Mateusz Borek oraz Krzysztof Stanowski z Grupą Weszło.

Zachowując podmiotowość obu brandów, w czerwcu bieżącego roku firma ogłosiła zbliżenie obu zespołów i powstanie holdingu Arskom Sport Brokers.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana