Majka Jeżowska śpiewa o niemarnowaniu jedzenia w reklamie Tesco

Tesco opublikowało piosenkę o niemarnowaniu żywności autorstwa Majki Jeżowskiej. Utwór powstał na podstawie prac dzieci, uczestników konkursu odbywającego się w ramach V edycji programu edukacyjnego Tesco „Od uprawy do potrawy".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Majka Jeżowska śpiewa o niemarnowaniu jedzenia w reklamie Tesco

Konkurs „Rymuję, nie marnuję” to część programu edukacyjnego „Od uprawy do potrawy”, będącego wspólną inicjatywą Tesco oraz Partnerów: Fundacji Tesco i Federacji Polskich Banków Żywności. W konkursie wzięło udział 60 Klubów Niemarnowania z całej Polski, których zadaniem było stworzenie zwrotki i refrenu piosenki poświęconej tematyce niemarnowania żywności i zdrowego odżywiania.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tesco-marnotrawi-coraz-mniej-zywnosci ##

Prace konkursowe stały się częścią wyjątkowej piosenki o niemarnowaniu, której współautorką i wykonawczynią jest znana piosenkarka Majka Jeżowska. Wizerunki dzieci ze zwycięskich Klubów można dodatkowo zobaczyć w teledysku znajdującym się m.in. na kanałach społecznościowych Tesco oraz Majki Jeżowskiej

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych