„Maksymalna dawka zysków” - BGŻOptima promuje Lokatę Bezkarną (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Lokaty Bezkarnej oferowanej przez BGŻOptima. Działania, realizowane pod hasłem „Maksymalna dawka zysków”, przygotowały firmy marketingowe Publicis Lion, Publicis DWL i Sales&More.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Maksymalna dawka zysków” - BGŻOptima promuje Lokatę Bezkarną (wideo)

Reklamy podkreślają, że w ramach trzymiesięcznej Lokacie Bezkarnej z oprocentowaniem wynoszącym 3 proc. w skali roku (można tak ulokować od 1 tys. zł do 100 tys. zł) można zerwać depozyt w dowolnym momencie bez utraty wypracowanych do tej pory odsetek. Jedną taką lokatę może założyć każdy posiadacz bezpłatnego konta oszczędnościowego w BGŻOptima.

- Celem kampanii jest zachęcenie nowych klientów do skorzystania z oferty BGŻOptima. Chcemy jednocześnie zwiększyć rozpoznawalność naszej marki i jej atrakcyjnej oferty wśród osób, które dopiero myślą o pomnażaniu swoich oszczędności - opisuje Radosław Kozłowski, dyrektor marketingu BGŻOptima.

W reklamach występują Optymianie, którzy pojawiają się w kampaniach BGŻOptima od prawie trzech lat.

Obecna akcja reklamowa, realizowana pod hasłem „Maksymalna dawka zysków”, zaczęła się 22 czerwca i potrwa do końca lipca. Jest prowadzona w internecie: na głównych portalach i stronach z sieci afiliacyjnych.

Kreacją reklam zajęły się agencje Publicis Lion i Publicis DWL, a za planowanie mediów odpowiada agencja mediowa Sales&More.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana