Małgorzata Socha będzie reklamować sklepy Pepco

Aktorka Małgorzata Socha została pierwszą ambasadorką reklamową sieci dyskontowej Pepco. Gwiazda będzie promowała wiosenną kolekcję marki.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Socha będzie reklamować sklepy Pepco

Małgorzata Socha została twarzą nowej kampanii Pepco w Polsce, promującej najnowszą linię odzieży damskiej. Kampania pod hasłem „Nowa odsłona mody” ma na celu odświeżenie wizerunku odzieży damskiej w Pepco.

Kampania promuje sezonowe kolekcje i obejmie szeroką komunikację w Polsce, Rumunii, na Węgrzech i w Czechach. Działania obejmują emisję spotów w telewizji, obecność w przestrzeni miejskiej, digital oraz ekspozycję w sklepach Pepco – na plakatach, witrynach sklepowych i przy kasach. Kampania jest również wspierana działaniami w social mediach oraz współpracą z influencerami.

Nowa ambasadorka w reklamach Pepco

Pierwsze materiały z wizerunkiem Małgorzaty Sochy pojawiły się już w lutym, a od 3 marca będą jeszcze bardziej widoczne w sklepach sieci. Dodatkowo, kampania obejmuje działania PR-owe, które pozwolą dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców.

grafika

Pepco do tej pory nie zatrudniała celebrytów do kampanii reklamowych. Zimą marka prowadziła okolicznościową akcję reklamową związaną ze świętami Bożego Narodzenia pod hasłem „Tak jak chcę!”. Spot uzupełniał tekst „Siostry – świąteczne opowiadanie”, napisany przez Magdalenę Witkiewicz i przygotowany również w formie audiobooka czytanego przez Annę Dereszowską.

Na koniec ubiegłego roku sieć Pepco liczyła łącznie 3 845 sklepów. W ciągu kwartału otwarto 80 nowych, a zamknięto 16. Większość nowych placówek uruchomiono w Europie Środkowo-Wschodniej, z czego 22 nowe sklepy netto w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK