Małgorzata Trzepałka, Magdalena Wysocka i Mateusz Borys awansowali w Ogilvy

W dziale client service agencji Ogilvy awansowały trzy osoby: Mateusz Borys – na account directora, Małgorzata Trzepałka -  na account supervisora oraz Magdalena Wysocka – na stanowisko account managera.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Trzepałka, Magdalena Wysocka i Mateusz Borys awansowali w Ogilvy

Mateusz Borys, który awansował na stanowisko account directora, do Ogilvy dołączył ponad 3,5 roku temu. Wcześniej pracował w Red8 Advertising, Leo Burnett oraz Ogilvy Mediolan. W sumie ma ponad 8 lat doświadczenia w branży, w tym czasie miał okazję pracować między innymi dla Orange, Fiat Auto Poland (Fiat, Jeep), Axa Direct, Orlen Oil, Tesco, Kompanii Piwowarskiej (Książęce) czy Whirlpool (obsługa regionalna).

Małgorzata Trzepałka objęła stanowisko account supervisora. Do Ogilvy dołączyła w listopadzie 2015 roku, wcześniej pracowała w Red8 Advertising i Havas. Ma ponad 6 lat doświadczenia w branży i pracowała między innymi dla Tesco, Kompanii Piwowarskiej (Książęce), Grupy Żywiec, Reckitt Benckiser (Vanish, Finish, Nurofen, Bryza, Strepsils).

grafika

Na stanowisko account managera awansowała zaś Magdalena Wysocka, która dołączyła do Ogilvy 3,5 roku temu jako account coordinator. W tym czasie była odpowiedzialna za obsługę Tesco Poland w zakresie BTL, ATL oraz digital, w tym za bezpośrednią współpracę z czeskim biurem Ogilvy. Aktualnie poza obsługą Tesco będzie odpowiedzialna za pracę dla Reebok Polska.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana