Małopolska na rowery” - region promuje jazdę na rowerze. „Lider w tworzeniu ścieżek rowerowych”

Pod hasłem „Małopolska na rowery” trwa kampania społeczno-promocyjna, która z jednej strony zachęcając do aktywności promuje jazdę na rowerze, a z drugiej promuje województwo małopolskie jako lidera w tworzeniu ścieżek rowerowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Hasło „Małopolska na rowery” jest parafrazą popularnego w czasach PRL hasła „Kobiety na traktory”. Ma przywoływać wspomnienia z dzieciństwa, gdy rower był niezastąpionym elementem zabawy, a czas wolny spędzano na świeżym powietrzu.

Celem kampanii, która ma zasięg ogólnopolski jest promowanie aktywnego sposobu spędzania czasu i promowanie jazdy na rowerze, a także promowanie Małopolski jako lidera w budowaniu ścieżek rowerowych.

W ramach prowadzonych działań odbywają się eventy. Reklamy promujące region umieszczono na billboardach w największych miastach Polski, a w wybranych stacjach tv (ogólnopolskich i tematycznych) emitowany jest spot reklamowy. Trwający 45 -sek. film nie tylko promuje jazdę na rowerze i małopolskie krajobrazy, ale również pokazano w nim kwestie budowania relacji międzyludzkich, współczesne uzależnienie od technologii oraz rolę, jaką pełni wspólne spędzanie czasu wolnego. Dodatkowe działania prowadzone są również  w internecie, m.in. w mediach społecznościowych (na Facebooku, Snpachacie, Instagramie i YouTube).

Za koncepcję kampanii odpowiada Departament Marki Małopolska w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego.

Kampania potrwa do 10 września, a jej zwieńczeniem będzie zaplanowane na ten dzień rowerowe święto w Oświęcimiu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]