Małpka Express z Telma Group Communications

Telma Group Communications rozpoczęła promocję sieci sklepów typu convenience - Małpka Express.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Do zadań agencji należą działania media relations, wsparcie komunikacyjne i wizerunkowe poszczególnych otwarć sklepów, komunikacja kryzysowa oraz bieżące doradztwo w zakresie public relations.

Osobami odpowiedzialnymi za projekt po stronie agencji są Lidia Mączyńska i Justyna Gawrońska. Agencję wyłoniono w wyniku rekomendacji. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Małpka Express zadebiutowała na polskim rynku w marcu 2012 roku. W asortymencie sklepów znajdują się m.in. artykuły spożywcze, świeże owoce i warzywa oraz szeroki wybór alkoholi, papierosy i prasa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?