Małpka Express z Telma Group Communications

Telma Group Communications rozpoczęła promocję sieci sklepów typu convenience - Małpka Express.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Do zadań agencji należą działania media relations, wsparcie komunikacyjne i wizerunkowe poszczególnych otwarć sklepów, komunikacja kryzysowa oraz bieżące doradztwo w zakresie public relations.

Osobami odpowiedzialnymi za projekt po stronie agencji są Lidia Mączyńska i Justyna Gawrońska. Agencję wyłoniono w wyniku rekomendacji. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Małpka Express zadebiutowała na polskim rynku w marcu 2012 roku. W asortymencie sklepów znajdują się m.in. artykuły spożywcze, świeże owoce i warzywa oraz szeroki wybór alkoholi, papierosy i prasa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN