Malwina Wędzikowska w kampanii reklamowej TTV

Wystartowała kampania reklamowa telewizji TTV, promująca nowy program Malwiny Wędzikowskiej pt. „Ostatnia szansa”.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Malwina Wędzikowska w kampanii reklamowej TTV

Kampania reklamowa programu „Ostatnia szansa” obejmuje działania display, mobile, social media (Facebook i Instagram) i SEM. Działania online uzupełnione będą digitalami w 13 największych centrach handlowych w całym kraju: Warszawa, Wrocław, Kraków, Gdynia, Gdańsk i Poznań.

Działania promocyjne zaplanował dom mediowy Starcom we współpracy z działem promocji TVN.

W reality-show „Ostatnia szansa” stylistka Malwina Wędzikowska zajmie się metamorfozami mężczyzn, którzy przestali o siebie dbać. - To będzie pierwszy taki format na naszym rynku, w którym metamorfozom poddamy mężczyzn - tłumaczyła portalowi Wirtualnemedia.pl Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV. Premierę „Ostatniej szansy” zaplanowano na środę 5 września o godz. 22.30.

grafika

 

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta