„#mamswojegoeksperta” w kampanii Open Finance

Pod hasłem „#mamswojegoeksperta” rozpoczęła się kampania wizerunkowa Open Finance, mająca na celu podkreślenie zmiany wizerunku firmy oraz zwraca uwagę wsparcie profesjonalnego doradcy. Za realizację działań odpowiada agencja Sales&More.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„#mamswojegoeksperta” w kampanii Open Finance

- Chcemy pokazać, że nasz oddział to miejsce przyjazne klientom. Miejsce, w którym ekspert wytłumaczy nam złożoność produktów finansowych, wyliczy zdolność kredytową, porówna oferty finansowe w dwudziestu bankach oraz pomoże wyjść z kłopotliwych sytuacji kapitałowych - opisuje kampanię Jakub Strzelczyk, dyrektor marketingu Open Finance.

grafika

Akcja będzie realizowana przede wszystkim w internecie, ponadto animacje pojawią się w kinach.

grafika
bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia