„#mamswójstyl” w modowej kampanii Allegro.pl (wideo)

Trwa kampania reklamowa Allegro.pl skierowana do osób interesujących się modą. Akcja - przygotowana przez firmy 180heartbeats + Jung v. Matt, F25, Platige Image i Universal McCann - jest realizowana pod hasłem „#mamswójstyl”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„#mamswójstyl” w modowej kampanii Allegro.pl (wideo)

W ramach akcji na stronie Mamswojstyl.pl zorganizowano konkurs, w którym można było wygrać własny pokaz mody albo jedną z 1,2 tys. wejściówek na to wydarzenie. W tym celu należało stworzyć stylizację odzieżową z produktów dostępnych w Strefie Marek Allegro. Najlepsze zestawy wybrali blogerzy modowi: Paula Jagodzińska (Beauty.Fashion.Shopping) oraz Kamil Pawelski (Ekskluzywny Menel). Piątka zwycięzców wzięła udział jako projektanci mody w pokazie Allegro, który odbył się 23 marca w warszawskim domu towarowym Bracia Jabłkowscy. Wydarzenie transmitowane było na żywo na facebookowym fanpage’u Allegro, nakręcono też trzy wersje reklam, które obecnie można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych.

W ramach drugiego etapu kampanii na stronie Mamswojstyl.pl udostępniono Kreator lookbooków, w którym każdy może wybrać produkt najlepiej wyrażający jego styl, a Paula Jagodzińska lub Kamil Pawelski dobierają do tego resztę stylizacji, prezentując kilka wariantów. Użytkownik dostaje wygenerowaną stylizację i zostaje przekierowany do ofert z danymi ubraniami i dodatkami na Allegro.

Internauci, którzy stworzą najlepsze stylizacje na Mamswojstyl.pl, będą mogli wziąć udział jako styliści w pokazie mody, który odbędzie się 11 maja w Centrum Stocznia Gdańska.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v. Matt. Spot telewizyjny nakręcił Kajetan Plis, a wyreżyserował Szymon Pawlik. Produkcją sesji zdjęciowej i spotu zajął się dom produkcyjny F25, a postprodukcją - Platige Image. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski