Marcin Dorociński w nowej reklamie marki Bytom

Marka Bytom (VRG S.A) promuje wiosenno - letnią kolekcję hasłem „Celebrujemy ważne dla Was chwile wspólnie”. Motto nawiązuje do takich wartości, jak męskość, braterstwo i wspólnotowość, a także siła dobrego stylu przekazywanego z pokolenia na pokolenie. W reklamach występuje aktor Marcin Dorociński.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Marcin Dorociński w nowej reklamie marki Bytom

Najnowsza kolekcja marki Bytom odzwierciedla styl łączący walory angielskiego krawiectwa z nonszalancją i lekkością włoskiej mody. Twórcy kolekcji kładą duży nacisk na jakość – dominują ubrania uszyte z wysokogatunkowych materiałów takich jak wełna, kaszmir czy skóra naturalna. 

- Męskość, braterstwo, pokoleniowość oraz potrzeba wspólnej celebracji to cechy, które są istotne dla marki Bytom. Wartości te podziela także Marcin Dorociński, dlatego przyjął nasze zaproszenie do roli ambasadora Bytom. Marcin Dorociński i Bytom to połączenie dwóch autentyczności, widocznych w niezaprzeczalnej elegancji i wierności sobie. W najnowszym spocie sam przekonuje, że życie nauczyło go pokory, spokoju oraz tego, że warto czekać na to, co najcenniejsze w życiu: bycie razem i wspólne chwile – mówi Piotr Kuczak, dyrektor marketingu w VRG.

W filmie promującym kolekcję Bytom na wiosna-lato 2025 jako narrator i przewodnik Marcin Dorociński zabiera widzów w emocjonalną podróż: na ślub młodych ludzi. To historia o istocie celebracji, podejściu do prywatności i rodziny, z ważnym przesłaniem, z którym z pewnością utożsami się wielu mężczyzn. W sercu tej historii, podobnie jak w kolekcji, znajduje się elegancki garnitur, będący niezaprzeczalnym atrybutem męskości: zarówno w zabieganej codzienności, jak i w zatrzymaniu, podczas szczególnych momentów życia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny