Marcin Kasprzak: z magazynu "Logo" na szefa PR w Erbudzie

Marcin Kasprzak, który przez blisko 4 lata był redaktorem naczelnym magazynu "Logo" (Agora) został dyrektorem ds. komunikacji i PR w spółce Erbud - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl./

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Marcin Kasprzak: z magazynu "Logo" na szefa PR w Erbudzie

Kasprzak - jako dyrektor ds. komunikacji i PR firmy Erbud - odpowiada za wszelkie działania z zakresu public relations, w tym za kontakty z mediami, komunikację wewnętrzną, employer branding oraz za zarządzanie profilami firmy w mediach społecznościowych.

Ostatnio, przez blisko 4 lata, Marcin Kasprzak był redaktorem naczelnym magazynu "Logo", który Agora przestała wydawać w maju br. Wcześniej przez prawie 5 lat pracował w wydawnictwie Marquard Media Polska. Był tam m.in. redaktorem w magazynie "Esquire" i redaktorem magazynu "Playboy".

W latach 2011-2016 pracował jako dziennikarz w "Classic Auto", współpracował też z Onetem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały