Marcin Łukasik przeszedł z Polsatu do Wirtualnej Polski, prowadzi „Money. To się liczy”

Marcin Łukasik dołączył do redakcji Money.pl (Grupa Wirtualna Polska), gdzie m.in. prowadzi program „Money. To się liczy”. Poprzednio był związany z Telewizją Polsat, a wcześniej m.in. z Radiem Kolor i Radiem PiN.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Marcin Łukasik przeszedł z Polsatu do Wirtualnej Polski, prowadzi „Money. To się liczy”
Marcin Łukasik, fot. Wirtualna Polska

W Money.pl Marcin Łukasik pisze artykuły oraz prowadzi niektóre wydania programu „Money. To się liczy” emitowanego od poniedziałku do piątku po południu (m.in. na stronie głównej WP.pl).

- Pracowałem kiedyś jako dziennikarz ekonomiczny i swoją dalszą karierę chciałbym rozwijać w tym kierunku, ze szczególnym uwzględnieniem sektora new business (startupy, fundusze, technologie). Redakcja Money.pl była świetnym wyborem. To największy serwis ekonomiczny w Polsce - skomentował to Marcin Łukasik w odpowiedzi na pytania Wirtualnemedia.pl. - Mam wolną rękę w doborze tematów, moje pomysły są wysłuchiwane, mogę pisać, a także pracować na antenie. Ostatnio również współprowadziłem wieczór wyborczy emitowany online oraz w Telewizji WP - dodaje.

Poprzednio przez prawie trzy lata Marcin Łukasik był związany z Telewizją Polsat. Prowadził programy „Interwencja” w Polsacie i „Interwencja. Taka jest Polska” w Polsat News, był też reporterem.

Wcześniej był m.in. reporterem i serwisantem w Radiu Kolor i Radiu PiN. Ukończył Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska