Marcin Prokop i Szymon Hołownia poprowadzą „Mamy Cię!”. „Przez 11 lat wymieniło się pokolenie gwiazd i widzów”

W niedzielę 1 marca br. na antenę TVN powróci po 11 latach program rozrywkowy „Mamy Cię!”. Gospodarzami nowej serii zostali Marcin Prokop i Szymon Hołownia. - Chcemy, żeby to było coś absolutnie nowego, co pozwoli nam odnaleźć się jako duet w zupełnie innej odsłonie - tłumaczą portalowi Wirtualnemedia.pl prowadzący.

Łukasz Brzezicki
Łukasz Brzezicki
Udostępnij artykuł:
Marcin Prokop i Szymon Hołownia poprowadzą „Mamy Cię!”. „Przez 11 lat wymieniło się pokolenie gwiazd i widzów”
fot. tvn

W każdym odcinku „Mamy Cię!” zaprezentowane będą trzy gagi z udziałem gwiazd, wplątanych w śmieszne i absurdalne sytuacje. Marcin Prokop i Szymon Hołownia do studia zaproszą wkręconą gwiazdę oraz jej bliskiego, który pomógł w realizacji sytuacji. Po raz pierwszy zobaczą oni swoje reakcje i skomentują materiał.

Wiosną TVN wyemituje 12 odcinków programu, a część gagów jest już nakręcona. Widzowie obejrzą relacje z zabawnych wydarzeń z udziałem m.in. Omeny Mensah, Doroty Gardias i Marcina Mellera. Wśród bohaterów znaleźć mają się również gwiazdy spoza stacji TVN. Zdjęcia do odcinków w studiu ruszają w przyszłym tygodniu. Gagi z gwiazdami mają być zupełnie inne od scenek pokazywanych 11 lat temu. - One są po prostu śmieszne, a przy tym nieobsceniczne, nie łamią tabu i nie przekraczają granic - opisuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Szymon Hołownia.

W przeszłości trzy serie „Mamy Cię!” (emitowane w latach 2004-2005) prowadził Szymon Majewski. Prokop i Hołownia zamierzają odświeżyć format. - Chcemy, żeby to było coś absolutnie nowego, co pozwoli nam też odnaleźć się jako duet w zupełnie innej odsłonie, zupełnie spontanicznie. Usiądziemy z tym bohaterem, zobaczymy co się dzieje i jakoś wspólnie będziemy się starali na to zareagować - wyjaśnia Szymon Hołownia.

- W „Mam talent” jesteśmy w jakimś stopniu rozgrywającymi, od nas w dużym stopniu zależy, jaka jest dynamika tego programu. W „Mamy Cię!” jesteśmy ciastem, a nie farszem. Tą najważniejszą częścią pieroga będą filmy i bohaterowie. My musimy to tylko oblepić - dodaje Marcin Prokop.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mali-giganci-w-sobotnie-wieczory-w-tvn-program-o-dzieciach-dla-rodzicow ##

Marcin Prokop zauważa, że przez okres, kiedy „Mamy Cię!” nie było w telewizji wymieniło się pokolenie zarówno gwiazd, jak i widzów. - Dobrze, że program wrócił. Szymon Majewski jest dla wielu widzów dinozaurem z prehistorii, ale nie dlatego, że jest stary, tylko dlatego, że nie załapali się oni na jego obecność w telewizji - mówi Prokop. - My będziemy tacy za pięć lat. To jest naturalne prawo. Jedenaście lat w historii telewizji to jak piętnaście wieków - wtóruje mu Hołownia. - Publiczność się wymieniła głównie na taką, która ogląda media w internecie w różnej formie. W związku z tym przed nami stoi zadanie: jak złapać tę publiczność i jak do nich przemówić ich językiem - tłumaczy Marcin Prokop.

„Mamy Cię!” to polska wersja kanadyjskiego przeboju „Surprise, surprise".

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wysyp-nowosci-w-wiosennej-ramowce-tvn ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych