Marcin Prokop w wannie reklamuje UPC (wideo)

Ruszyła kampania UPC, w której obok brand hero UPCeusza pojawił się nowy bohater - prezenter Marcin Prokop.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania promuje internet z inteligentnym oprogramowaniem wifi, które automatycznie optymalizuje sygnał w dalszych częściach domu. Oferta obejmuje bezpłatną i wygodną aplikację UPC Connect do zarządzania domową siecią wifi oraz UPC WIFI POD – inteligentny, samouczący się wzmacniacz sygnału wifi.

Zakres prowadzonych działań obejmuje spot telewizyjny, działania OOH, digital oraz social media.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja K2 Create z Grupy K2.

Spot wyreżyserował Paweł Borowski, produkcją zajęło się studio Baltica, postprodukcję przygotował Human Ark, a udźwiękowienie studio Głośno.

W sierpniu br. Marcin Prokop reklamował w kampanii UPC „Inteligentne WiFi” - samouczące się oprogramowanie, które ma być dostępne dla ponad 850 tys. klientów. Ponadto operator promował w akcji z udziałem prezentera serwis Viaplay w odświeżonych pakietach cyfrowej rozrywki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?