Marcin Świderek szefem działu mody w „Elle”. Zastąpi Inę Lekiewicz

Marcin Świderek od 16 lutego br. będzie nowym szefem działu mody w magazynie „Elle” (Burda International) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpi Inę Lekiewicz, która wyjeżdża do Londynu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Marcin Świderek szefem działu mody w „Elle”. Zastąpi Inę Lekiewicz
Marcin Świderek

Ina Lekiewicz szefowała działowi mody w „Elle” od czerwca 2012 roku. Dzięki pracy w miesięczniku otrzymała propozycję przejścia do brytyjskiego sklepu modowego Net-a-porter, którą przyjęła. Będzie pracować w Londynie. W przeszłości Lekiewicz była m.in. szefową mody w „Glamour”.

Marcin Świderek, który zostanie nowym szefem działu mody w miesięczniku „Elle”, przez ostatnie miesiące piastował analogiczne stanowisko w magazynie „Harper’s Bazaar” wydawanym przez Marquard Media Polska (więcej na ten temat). Wcześniej związany był już Burdą jako szef mody w „Glamour”. W przeszłości był redaktorem mody w magazynie „Viva! Moda” oraz redaktorem prowadzącym „Fashion Magazine”.

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Elle” w październiku 2014 r. wyniosła 84 788 egz. (dowiedz się więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu