Marek Dorobisz creative directorem w Media Impact Polska

Marek Dorobisz dołączył do zespołu Media Impact Polska, wspólnego biura reklamy Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Objął tam nowo utworzone stanowisko creative directora.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Dorobisz do jesieni 2013 roku pracował w agencji Lemon Sky JWT jako creative director. Wcześniej podobną funkcję pełnił w agencji Next (należącej do Starcom MediaVest Group). Był też związany z agencjami Ars Thanea, Brain, BBDO Warszawa, Scholz & Friends.

Od jesieni 2013 roku, pod odejściu z Lemon Sky JWT jako freelancer zajmował się m.in. strategią i kreacją zintegrowanej komunikacji marketingowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"