Marek Raczkowski wraca do “Przekroju”. Na razie rysunki w internecie

Rysownik Marek Raczkowski nadal współpracować będzie z magazynem “Przekrój”, który kupił ostatnio fotograf Tomasz Niewiadomski. Do czasu powrotu pisma na rynek rysownik publikować będzie swoje prace na profilu tygodnika na Facebooku.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Pierwszy rysunek Raczkowskiego pojawił się na oficjalnym fanpage'u “Przekroju” na Facebooku w czwartek 24 października br. Kolejne będą publikowane tam co tydzień. Od początku października rysunki Raczkowski pojawiają się także na portalu Gazeta.pl (więcej na ten temat), rysownik zaczął też ostatnio współpracę z miesięcznikiem “Zwierciadło” (dowiedz się więcej).

Redakcja “Przekroju” zapowiada, że na profilu pisma na Facebooku od poniedziałku 28 października pojawiać się będą materiały z archiwum tygodnika (wydawany był od 1945 roku). - Zobaczymy jak dowcip i przebojowość starego “Przekroju” obroni się w mediach społecznościowych XXI wieku - podkreśla redakcja.

grafika

Magazyn w drukowanej wersji ma wrócić na rynek za kilka miesięcy (data nie jest jeszcze znana). Nową redakcją “Przekroju” pokieruje Zuzanna Ziomecka, redaktor naczelna tego tygodnika także w ostatnim okresie jego wydawania przez Gremi Media. Prace nad nową koncepcją i szatą graficzną magazynu trwają.

Tomasz Niewiadomski kupił “Przekrój” od Gremi Media za 7 mln zł netto (dowiedz się więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"