Marek Rosłan: z McCannWorldgroup do Saatchi & Saatchi Think Tank

Marek Rosłan objął stanowisko brand & communications plannera w agencji Saatchi & Saatchi Think Tank. Wcześniej pracował w McCann Worldgroup, Macroscope OMD i Maison.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Wszechstronne doświadczenie zawodowe i zainteresowania Marka idealnie wpisują się w nasze potrzeby i oczekiwania naszych klientów - tak zatrudnienie Marka Rosłana uzasadnia Agnieszka Kwaśniewska, managing partner Saatchi & Saatchi Think Tank. Rosłan przez ostatnie trzy lata pracował jako planner strategiczny w McCann Worldgroup, obsługując takich klientów jak m.in. The Coca Cola Company, Mastercard, Nescafe, PKO BP i Scrabble.

Wcześniej Marek Rosłan pracował w dziale badań domu mediowego Macroscope OMD oraz domu badawczym Maison. Ogółem z branżą reklamową jest związany od 8 lat. W tym czasie występował na konferencjach branżowych, publikował artykuły o strategii, komunikacji marek i trendach konsumenckich, a w latach 2007-2009 współprowadził w radiu TOK FM audycję poświęconą psychologii reklamy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana