Mariusz Siemek i Kamil Kiełbasa na czele sprzedaży i rozwoju biznesu w Comperia.pl

Comperia.pl, wydawca m.in. internetowych porównywarek ofert finansowych, połączyła swoje dotychczasowe zespoły sprzedaży oraz rozwoju biznesu we wspólny dział. Kierują nim Mariusz Siemek i Kamil Kiełbasa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Mariusz Siemek i Kamil Kiełbasa na czele sprzedaży i rozwoju biznesu w Comperia.pl
Mariusz Siemek i Kamil Kiełbasa

Połączenie we wspólny dział struktur sprzedaży i rozwoju biznesu w Comperia.pl ma usprawnić realizację strategicznych projektów.

Dyrektorem nowego dział został Mariusz Siemek, a jego zastępcą - Kamil Kiełbasa. Na nowych stanowiskach do ich zadań należeć będzie zarówno utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami oraz pozyskiwanie nowych relacji biznesowych z firmami finansowymi, ubezpieczeniowymi, telekomunikacyjnymi i technologicznymi. Będą nadzorowali dalszy rozwój programu partnerskiego ComperiaLead oraz kolejne edycje promocji Comperia Bonus, a także platformy lojalnościowej Comperia Bonus Club. Zajmą się również opracowaniem i wdrożeniem nowych produktów, usług i oferty sprzedażowej podmiotów należących do Comperia.pl.

Siemek pracuje w firmie od początku ub.r., dotychczas tworzył i rozwijał zespół rozwoju biznesu. Wcześniej był związany z Grupą Bankier.pl, Inforem i IDG Poland. Kiełbasa przez ostatnie trzy lata pracował w dotychczasowym dziale sprzedaży Comperia.pl.

W lutym br. serwisy Grupy Comperia zanotowały 270 tys. użytkowników i 992,7 tys. odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"