Marka meblowa Tylko klientem agencji Lepont

Agencja Lepont rozpoczęła współpracę z marką meblową Tylko.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Marka meblowa Tylko klientem agencji Lepont

Do zadań agencji należy launch komunikacji na rynku polskim, w tym pełny zakres współpracy z obszaru PR, influencer marketing oraz działania z zakresu brand experience.

- Polacy mieszkają w coraz ciekawszych i dopasowanych do swoich potrzeb wnętrzach. Jeszcze nie tak dawno wszyscy żyliśmy w bardzo podobny sposób, otoczeni meblami stworzonymi dla potrzeb uśrednionego konsumenta. Wierzymy, że to się zmienia i że nasz model pozwalający łatwo dostosować meble do indywidualnych potrzeb każdego z nas znajdzie zastosowanie także w polskich domach. W Europie Zachodniej sprzedaliśmy już 200 tys. produktów, gdzie wysoka jakość i możliwość indywidualizacji mebli Tylko jest świetnie odebraną obietnicą, a konsumenci są otwarci na zapłacenie za to wyższej ceny. Polski rynek rozwija się coraz bardziej w tym kierunku. Chcemy to sprawdzić - mówi Tomasz Wawrzyniuk, social media & influencer marketing lead, który odpowiada za polską kampanię z ramienia Tylko.

Lepont jest pierwszą agencją PR, z którą Tylko współpracuje na rynku polskim.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych