Marka najważniejsza dla kupujących komputery

Dla blisko 80 procent konsumentów, którzy w ostatnim czasie kupilikomputer lub komputerowe akcesoria, ważnym lub bardzo ważnymczynnikiem przy podejmowaniu decyzji o zakupie była nazwa marki.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez firmę Ad-ology Research wynika,że coraz większy wpływ na kupujących ma również internet. Większośćrespondentów przyznała, że wpływ miała na nich strona internetowaproducenta (74,5 procenta) oraz umieszczone w sieci recenzjeproduktów (68,2 procenta) - informuje serwis New BusinessHunter.

Wyższy odsetek badanych woli także kupować wspomniane produktyprzez internet w porównaniu z innymi badanymi kategoriamisprzedaży. Niecałe 40 procent kupujących komputery woli kupowaćwłaśnie online, a odsetek ten wyniósł prawie 60 procent w przypadkuosób w wieku od 35 do 44 lat.

W tej grupie wiekowej zaobserwowano też sporo wyższy wskaźnikwpływu serwisów społecznościowych i treści tworzonych przez innychkonsumentów: blisko 84 procent respondentów przyznało, że miały onejakiś lub znaczący wpływ na podjętą przez nich decyzjęzakupową.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana