Marka piwa zachęca do picia wody

Kampania Guinness Clear w przewrotnym spocie zachęca do picia napoju złożonego w "100 proc. z H2O".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Marka piwa zachęca do picia wody

Kampania Guinness Clear kierowana jest do kibiców popularnego w Wielkiej Brytanii rugby. Producent piwa chce przekonać fanów do odpowiedzialnego spożywania alkoholu, w czym pomaga picie wody. W humorystycznym spocie marka przekonuje o dobrodziejstwie spożywania napoju "w 100 proc. z H2O". "Czasem mniej znaczy więcej", głosi hasło spotu.

Reklama była emitowana w bloku reklamowym jednego z najważniejszych turniejów rugby w sezonie - Pucharu Sześciu Narodów. Ponadto kampania obejmowała branded content na stadionach, sampling w czasie rozgrywek i aktywności w social mediach.

Za kreację kampanii odpowiada agencja AMV BBDO, spot wyreżyserował Tom Kuntz (stworzył też m.in. reklamy Old Spice). Produkcją zajęło się studio MJZ, postprodukcją The Mill.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?