Marka Śniadaniowa w gronie klientów agencji Insignia

Agencja Insignia wygrała przetarg firmy Bielmar na całoroczną, kompleksową obsługę reklamową marki Śniadaniowa.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Insignia odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów oraz przygotowanie szerokich działań promocyjnych marki na rynek polski.

Do zadań zespołu agencji należy stworzenie nowej strategii komunikacji, prace kreacyjne nad spotem telewizyjnym, key visual marki, a także komunikacja radiowa. Insignia jest również odpowiedzialna za prowadzenie kanałów social media Śniadaniowej - Facebooka oraz Instagrama.

Oprócz działań wizerunkowych, po stronie agencji jest planowanie i zakup mediów oraz przygotowanie działań promocyjnych na okres jesienny, które obejmą telewizję, radio, internet, kanały VOD oraz social media. 

- Całoroczna obsługa marki to dla nas oznaka dużego zaufania i wiary w nasze kreatywne pomysły, co zawsze ogromnie cieszy! Rozpoczęliśmy już działania na Facebooku i Instagramie Śniadaniowej, za nami również nagrania do spotu. Z niecierpliwością czekamy na pierwsze efekty kampanii - komentuje Katarzyna Hoszowska, senior account manager w Insignia. 

Kampania 360 prowadzona przez Insignię obejmuje rynek polski i potrwa do końca 2022 roku.

W poprzednich latach za obsługę reklamową marki Śniadaniowa odpowiadała m.in. agencja Schulz brand friendly.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska