Marketing szeptany Simplusa

Simplus przygotował dla swoich użytkowników nową interaktywną grę komórkową XyberMech

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Xyber Mech to unikalna gra interaktywna typu science fiction umożliwiająca jednoczesne uczestnictwo tysiącom użytkowników sieci Plus GSM. Gra wykorzystuje informacje o położeniu telefonu komórkowego, a rozgrywka prowadzona jest w rzeczywistym świecie i trwa 24 godziny na dobę.

W testowaniu najnowszej propozycji Simplusa wzięli udział młodzieżowi liderzy opinii, wyselekcjonowani przez firmę Streetcom. Otrzymali oni Mini Zestawy Simplus Team niezbędne do wypróbowania gry i zaprezentowania jej swoim znajomym. Następnie za pomocą internetowej ankiety przebadano stosunek młodych ludzi tak do samej gry XyberMech, jak i do usług komórkowych w ogóle.

Jak wynika z przeprowadzonej wśród młodych ludzi ankiety, usługi typu pre-paid takie, jak Simplus mają opinię bardzo młodzieżowych, tanich i pozwalających zachować anonimowość. Sporą popularnością cieszą się także gry komórkowe, choć zabawy takie jak XyberMech, angażujące wiele osób, stanowią nowość na polskim rynku i muszą walczyć o względy młodych z sieciowymi grami komputerowymi.

Badanie przeprowadzono w dniach 11 kwietnia – 10 maja 2005 na potencjalnej próbie 200 respondentów (Streetcom: Trend Eksperci™ i ich znajomi posiadający telefon komórkowy w sieci Plus GSM lub bez sim locka), którzy wyrazili chęć przyłączenia się do gry interaktywnej XyberMech. Ostateczną próbę stanowiły 392 osoby w wieku 18-25 lat, mieszkające w większych polskich miastach.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu