Marketing wirusowy

Herlitz zmienia wizerunek

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii odświeżającej wizerunek marki Herlitz, Agencja Reklamowa Creative Group przygotowała dwa filmy reklamowe. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na markę i przedstawienie jej drugiego, niekonwencjonalnego oblicza.

Pierwszy film "Kolekcjoner" prezentuje niekonwencjonalne wykorzystanie pudeł archiwizacyjnych. Młody mężczyzna rozpoczynając kolejny dzień pracy, powiększa swoją kolekcję, pieczołowicie przechowywanych w pudłach archiwizacyjnych - damskich stringów. W drugim filmie "Dewotka", pani w wieku balzakowskim próbuje unicestwić plakat eksponujący kobiecy biust. Ta moralna misja specjalna udaje się dopiero po wykorzystaniu - Colimarkera. Filmy utrzymane są w konwencji żartu. Zarówno obraz jak i zgrana z nim muzyka mają rozweselić, znużonych monotonią biurową.

Filmy będą w pierwszej fazie kampanii dystrybuowane poprzez wykorzystanie marketingu wirusowego. Marketing wirusowy pozwala na dotarcie do grupy docelowej, która jest dla Herlitza najbardziej atrakcyjna. Osoby aktywne zawodowo, w wieku 26 - 40 lat,  obu płci, mające dostęp do sieci. Tak zdefiniowana grupa to z jednej strony konsumenci artykułów biurowych, a z drugiej decydenci w czasie zakupów artykułów szkolnych.  Film Kolekcjoner został rozesłany kilka dni temu  "Dewotka" będzie rozesłana za dwa tygodnie.

Herlitz planuje wprowadzić jako stały element do swoich działań promocyjnych wykorzystanie marketingu wirusowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana