Marki na Facebooku: Play i Reserved w górę (raport)

W marcu facebookowe fanpage’e Play i Reserved zyskały po ponad 100 tys. użytkowników. Natomiast mniejsze zainteresowanie niż wcześniej wywoływał fanpage Serca i Rozumu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z analizy catNapoleon.com przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że na Facebooku już 21 polskich fanpage’y ma po ponad pół miliona użytkowników. W marcu kolejny miesiąc z rzędu ponad 400 tys. razy like’owano treści na fanpage’u Kwejka, który jest pod tym względem zdecydowanym rekordzistą w Polsce. Za to nieco mniej aktywni niż w lutym byli użytkownicy fanpage’u Serca i Rozumu.

W marcu wiele fanpage’y było dostosowywane do układu Timeline (przeczytaj więcej o konsekwencjach jego wprowadzenia). Natomiast na fanpage’u BZW BK nastąpiła sytuacja kryzysowa, która wyniknęła z publikacji prasowej dotyczącej tego banku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały