Mars ma nową identyfikację wizualną i hasło "Tomorrow Starts Today"

Globalny koncern z branży FMCG, Mars, przedstawił nową identyfikację wizualną. Celem zmian jest podkreślenie, że w portfolio firmy znajdują się nie tylko słodycze. Nowy claim firmy brzmi "Tomorrow Starts Today" ("Jutro zaczyna się dziś").

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mars ma nową identyfikację wizualną i hasło "Tomorrow Starts Today"

Do korporacji Mars Inc. należy szereg marek słodyczy, gum do żucia, dań gotowych czy napojów. To w portfolio tego amerykańskiego giganta są takie brandy jak Mars, M&M's, Wrigley, Uncle Ben's, Snickers, Twix, Bounty czy Skittles.

Nieco mniej znane dla konsumenta jest to, że firma jest także producentem popularnych karm dla psów i kotów - Pedigree i Whiskas oraz kilku innych marek produktów dla zwierząt. Mars prowadzi także biznesy wspierających zwierzaki, m.in. kliniki weterynaryjne Banfield i Blue Pearl. Koncern produkuje także asortyment z segmentu i dbałości o zdrowie.

Rebranding w duchu różnorodności

Aby podkreślić swoją różnorodność w portfolio, Mars Inc. wprowadził nowe logo, hasło ("Tomorrow Starts Today") oraz logotyp. Firma chce także przez tę zmianę podkreślić nowe podejście do biznesu, uwzględniające zmiany klimatu i warunki pracy na całym świecie. Przyjrzy się również kwestii łańcucha dostaw.

- Nasze korporacyjne cele są inspiracją do przekraczania granic i podjęcia wyzwania robienia interesów w sposób, który wytworzy trwałe korzyści dla nas i dla społeczeństwa - ocenił Grant Reid, chief executive officer Mars  Inc.

Odpowiedzialny za proces rebrandingu Chris Moody z firmy konsultingowej Wolff Olins, komentuje: "nowa identyfikacja Marsa sygnalizuje nam masterbranding firmy. W czasach, kiedy opinia publiczna jest bardzo sceptyczna wobec wielkich, ponad narodowych korporacji, rozsądna jest transparentność i branie odpowiedzialności za swoje działanie".

Nową identyfikację otrzymały także Mars Food, Mars Petcare i Mars Wrigley Confectionary. Nowa identyfikacja nazwana została "dumną i optymistyczną", a także "śmiałą i postępową".

grafika

grafika

Na górze: poprzedni logotyp Marsa, na dole nowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?