Marta Kuźmińska kierownikiem programów lojalnościowych wMarketShare

Marta Kuźmińska awansowała na stanowisko kierownika działu obsługiprogramów lojalnościowych w agencji MarketShare. W firmie pracujeod 2007 roku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako kierownik działu obsługi programów lojalnościowych wMarketShare Marta Kuźmińska będzie zarządzać kompleksową ofertąfirmy w tym zakresie, od analiz biznesowych, przez konstruowanie ikalkulowanie kompletnej mechaniki, po wdrażanie odpowiednichprogramów. Kuźmińska rozpoczęła pracę w MarketShare przed dwomalaty, od początku zajmując się programami lojalnościowymi.

MarketShare uzasadnia rozbudowę działu obsługi programówlojalnościowych tym, że w obecnej sytuacji gospodarczej tenarzędzia są skuteczniejsze niż wysokonakładowe kampanie reklamowe.- Analizujemy najważniejsze wskaźniki na bieżąco i na ich podstawiesugerujemy naszym klientom dalsze kierunki działań - opisuje MonikaSadzyńska client services director w firmie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?