Marta Maksymowicz: z Infinity do San Markos

Marta Maksymowicz objęła stanowisko senior account managera w agencji San Markos. Wcześniej pracowała w Infinity.

km
km
Udostępnij artykuł:
Marta Maksymowicz: z Infinity do San Markos
Marta Maksymowicz

Marta Maksymowicz jest związana z branżą marketingową od 10 lat. Doświadczenie zdobywała pracując w agencji Infinity, gdzie na początku zajmowała się eventami, kampaniami edukacyjnymi i społecznymi, a następnie w dziale client service pełniła funkcję account directora, odpowiadając m.in. za przygotowanie ofert i kosztorysów w zakresie realizacji reklamowych ATL, BTL i digital.

Realizowała kampanie dla takich marek i producentów jak Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Mazda, Teva, Egis, Polkomtel (Plus) i PZU. Przez ostatnie 3 lata opiekowała się klientami publicznymi agencji, takimi jak Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, PFRON, Główny Inspektorat Sanitarny czy Kopalnia Soli „Wieliczka”.

Maksymowicz jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Studiowała także na Uniwersytecie Wiedeńskim.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu