Marta Tyszer: z EY do PR Calling

Do zespołu PR Calling, na stanowisko PR & Communication Manager, dołączyła Marta Tyszer. Przeszła z korporacji EY, gdzie odpowiadała za kontakt z mediami i funkcjonowanie biura prasowego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Marta Tyszer: z EY do PR Calling
Marta Tyszer

Marta Tyszer w PR Calling odpowiada za zarządzanie zespołem konsultantów, utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami agencji oraz standardy obsługi.

Bezpośrednio przed dołączeniem do zespołu PR Calling, pracowała w departamentach komunikacji największych firm tzw. Wielkiej Czwórki (EY, KPMG), gdzie odpowiadała za kontakt z mediami i funkcjonowanie biura prasowego.

Pracę w komunikacji zaczęła w agencji PR Weber Shandwick, gdzie realizowała kampanie produktowe i korporacyjne dla firm w obszarach consumer, healthcare, financial oraz technology (m.in. Laboratoire Dermatologique Bioderma, Nespresso, Nestlé, The Walt Disney Company, MasterCard, Microsoft, Mrs.Sporty, Alpro soya, BZ WBK, Discovery Networks Central Europe).  Ma ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe.

Marta Tyszer jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji oraz Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu