Marta Wojakowska-Urbańczyk head of operation w Live Age

Marta Wojakowska-Urbańczyk obejmuje nowo utworzone stanowisko head of operations w agencji eventowej Live Age.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Marta Wojakowska-Urbańczyk head of operation w Live Age
Marta Wojakowska-Urbańczyk

Marta Wojakowska-Urbańczyk z agencją Live Age związana jest od 5 lat. Początkowo zajmowała stanowisko event creative, później senior event creative. Potem jej zaangażowanie zostało przeniesione również na produkcję eventów w digitalu i zarządzanie projektami.

Head od operations to nowo otworzone stanowisko w strukturze agencji, na którym Marta Wojakowska-Urbańczyk będzie raportować do właścicieli agencji: Dominika Górki i Szymona Pasaja.  

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa