Massive z EA

Sprzedająca powierzchnię reklamową w grach firma Massive Inc.(filia Microsoftu) przedłużyła porozumienie z Electronic Arts.

km
km
Udostępnij artykuł:

Umowa, która została przedłużona do 2010 roku, dotyczydostarczania reklam w najpopularniejszych sportowych tytułach EA -informuje serwis Media Buyer Planner. Wśród nich znajdują się takiehity jak Madden NFL, Need for Speed, NBA Live, NHL czy Tiger WoodsPGA Tour.

Dzięki przedłużeniu porozumienia, Massive nadal będziedostarczać reklamy dynamiczne, a także tzw. 'live', które pozwoląreklamodawcom na częstą wymianę przekazu z jakim chcą dotrzeć doodbiorcy. Firma uzyskała także prawa do umieszczania reklam wkażdej nowej grze, jaką w trakcie obowiązywania umowy wypuści narynek EA.

Porozumienie pomiędzy obiema stronami jest obecnie ograniczonetylko do gier EA na konsole Microsoftu Xbox i Xbox 360.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce