“MasterChef” ma 2,6 mln widzów. TVN przegrywa z TVP1

Pierwsze trzy odcinki drugiej edycji programu “MasterChef” oglądało średnio 2,61 mln widzów. Format gromadzi mniej widzów niż rok temu, a TVN w czasie jego emisji jest wiceliderem rynku telewizyjnego.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
“MasterChef” ma 2,6 mln widzów. TVN przegrywa z TVP1
Anna Starmach, Michel Moran, Magda Gessler - fot. tvn

“MasterChef” nadawany jest w TVN w niedziele o 20.00. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że trzy pierwsze odcinki kulinarnego programu zgromadziły 2,61 mln widzów, co przełożyło się na 16,66 proc. udziału w grupie 4+ i 22,17 proc. w grupie 16-49. Najwięcej widzów miał trzeci odcinek reality-show, który śledziło 2,96 mln osób.

Nadawana w analogicznym okresie ub.r. pierwsza edycja formatu gromadziła o 460 tys. więcej widzów. Oglądało ją bowiem 3,07 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 19,55 proc. i 24,49 proc. udziału (więcej na ten temat).

TVN w trakcie emisji „MasterChefa” zajmuje drugą pozycję w rynku telewizyjnym przegrywając jedynie z TVP1, nadającą wówczas „Sport”, „Pogodę” i „Blondynkę”, co daje jej 20,85 proc. udziału w grupie 4+. Słabiej od TVN wypadają: Polsat („Tylko muzyka”; 13,92 proc.) i TVP2 (“Wczasy z kabaretem”; 10,35 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVN jest już zdecydowanym liderem, a drugie miejsce - ze sporym dystansem - zajmuje Polsat (15,76 proc.).

W programie „MasterChef” bierze udział 14 uczestników, którzy przygotowując różne potrawy walczą o tytuł Mistrza Kuchni, 100 tys. zł i kontrakt na wydanie książki kucharskiej. Gospodynią polskiej wersji jest Magda Gessler, a jurorami - Anna Starmach i Michel Moran.

Oglądalność formatu na tle konkurencji

Widownia “MasterChefa” odcinek po odcinku

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny