Materasso przedłuża umowę z ContentHouse na działania content marketingowe

Słowacki producent materacy, Materasso, przedłuża na czas nieokreślony umowę na działania content marketingowe z agencją ContentHouse.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Materasso przedłuża umowę z ContentHouse na działania content marketingowe

Umowa z klientem obowiązuje od 2017 roku i obejmuje działania content marketingowe do B2C na portalu Wysypiamsie.pl. Na mocy przedłużenia współpracy, agencja w dalszym ciągu odpowiada za strategię komunikacji marki, prowadzenie polityki redakcyjnej portalu edukacyjnego Wysypiamsię.pl oraz pozyskanie jakościowych czytelników do portalu za pomocą narzędzi SEM i Facebook Ads.

Dodatkowo, zespół agencji w tym roku zajmie się też produkcją filmów dla klient, w których odbiorcy będą edukowani na temat zdrowego snu i elementów wpływających na wybór materaca.

Umowę przedłużono na czas nieokreślony.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana