Mateusz Kusznierewicz promuje drugą edycję konkursu Siemens „Kocham TO!”

Ruszyła druga edycja konkursu „Kocham TO!”, przeznaczonego dla konsumentów wyróżniających się ciekawymi pasjami. Ambasadorem kampanii jest żeglarz Mateusz Kusznierewicz.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach zadania konkursowego uczestnicy mają opisać i jak najciekawiej przedstawić swoją pasję i miejsca na świecie, które są z nią powiązane. Zgłoszenia przyjmowane na stronie internetowej akcji oceni Mateusz Kusznierewicz, mistrz olimpijski i mistrz świata w żeglarstwie.

Konkurs potrwa do 12 września 2017 r.

Kampania będzie oparta o niestandardowe działania w mediach społecznościowych – FacebookAds, IndaHash i komunikacji na profilu Siemens Home na Facebooku, której głównym bohaterem będzie Kusznierewicz.

Za jej przygotowanie odpowiada agencja Insignia. Za działania PR odpowiada BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"