Mateusz Rzempała: z Samsunga do Xiaomi

Mateusz Rzempała dołączył do polskiego zespołu PR chińskiego producenta smartfonów i elektroniki Xiaomi. Przeszedł z Samsunga.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Rzempała ma odpowiadać za opiekę nad marką i jej rozwój, budowanie strategii oraz długofalowej komunikacji przez media, kanały społecznościowe i działania niestandardowe. Będzie odpowiedzialny za wszystkie produkty oraz usługi firmy w Polsce.

Jak tłumaczy marka, jest to nowo utworzone stanowisko, które powstało z potrzeby zatrudnienia osoby odpowiedzialnej za działania w Polsce - polski oddział pełni funkcję hubu informacyjnego dla pozostałych oddziałów w regionie CEE&Nordics, którego komunikacją od ponad roku zarządza Jolanta Stryjczak, head of PR.

Ostatnio w Samsungu

Mateusz Rzempała przez ostatnie cztery lata pracował w dziale public relations Samsung Electronics Polska (ostatnio na stanowisku junior PR manager). Pracę tam rozpoczął w 2010 roku jako asystent działu marketingu. Następnie, w roku 2011, przeszedł do działu PR, gdzie zajmował się komunikacją urządzeń AGD, rozwiązań B2B oraz mobile. Później awansował na stanowisko Junior PR Managera, na którym pracował pod opieką Olafa Krynickiego, dyrektora komunikacji. W latach 2018-2020 w firmie zajmował się prowadzeniem komunikacji PR oraz social mediami dla segmentu IT/B2B jako Junior PR & Social Media Manager.

Jest absolwentem koreanistyki na Uniwersytecie Warszawskim.

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK