Matricium: Medyczne podejście do problemu starzenia się skóry

W prasie i aptekach rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek markę Matricium. Akcję pod hasłem „Medyczne podejście do problemu starzenia się skóry” na zlecenie Biodermy przygotowała agencja Hand Made.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa środka do regeneracji skóry Matricium podkreśla, że dzięki wykorzystywaniu innowacyjnych rozwiązań dermatologicznych stanowi on przełom w dziedzinie regeneracji komórek i biologicznego odmładzania skóry. Przekazy skierowane do różnych grup odbiorców – lekarzy, farmaceutów i pacjentów – łączy hasło „Medyczne podejście do problemu starzenia się skóry”. Kampania reklamuje również linię kosmetyków przeciwstarzeniowych Matriciane, która powstała na bazie patentu Matricium i również pojawiła się właśnie w Polsce.

grafika

Akcja reklamowa obejmuje prasę (reklamy i artykuły sponsorowane w miesięcznikach kobiecych, takich jak „Twój Styl”, „Pani” czy „Elle”) oraz apteki w całej Polsce (materiały BTL). Kreację kampanii – zaplanowanej w prasie do końca listopada, a w aptekach do połowy przyszłego roku – przygotowała agencja reklamowa Hand Made przy współpracy z Laboratoire Dermatologique Bioderma, do której należą marki Matricium i Matriciane.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję