Maureen Morrison starszą wiceprezeską ds. globalnego marketingu i komunikacji w Essence

Maureen Morrison objęła stanowisko starszej wiceprezes ds. globalnego marketingu i komunikacji w agencji Essence należącej do GroupM (WPP).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Maureen Morrison starszą wiceprezeską ds. globalnego marketingu i komunikacji w Essence

Maureen Morrison będzie nadzorowała działania marketingowe, komunikacyjne i redakcyjne agencji w 23 biurach w 14 krajach.

Jako członek zespołu wykonawczego agencji będzie pracować z globalnym przywództwem oraz wspólnie z zespołami ds. rozwoju biznesu, zespołami talentów i regionalnymi liderami.

Będzie również współpracowała z klientami Essence, w tym Google, NBCUniversal i Target, nad strategiami przesyłania wiadomości.

Maureen Morrison zastąpi Sama Westona, który niedawno dołączył do globalnego zespołu marketingu i komunikacji GroupM.

Ostatnio Morrison prowadziła własną firmę doradztwa strategicznego, w której pracowała z klientami w zakresie pozycjonowania marki, partnerstwa, treści redakcyjnych i strategii komunikacyjnych. Wcześniej była dziennikarką w Advertising Age, zajmującą się agencjami, reklamą cyfrową, telekomunikacją i marketingiem żywności.

 

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta