McCann Worldgroup globalną agencją reklamową marki Durex

McCann Worldgroup i MRM zostały wybrane na wiodące agencje obsługujące reklamowo markę Durex (Reckitt) w Europie i w Stanach Zjednoczonych. Ich zadaniem będzie dostarczenie nowego modelu komunikacji marketingowej i ekosystemu marki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
McCann Worldgroup globalną agencją reklamową marki Durex

Decyzja ta rozszerza zakres współpracy McCann Worldgroup z firmą Reckitt. Agencja ta pracuje globalnie m.in. dla marek Lysol i Enfamil. Z kolei McCann London od dawna współpracuje z markami Nurofen i Dettol, a MRM New York współpracuje z marką Durex w USA.

Podstawowy zespół kierowany przez MRM Wielka Brytania – we współpracy z McCann London ds. strategii i zdolności kreatywnych – będzie współpracował z agencjami McCann Worldgroup w całej Europie, w tym w Niemczech, Francji i we Włoszech, w celu zapewnienia globalnych wskazówek dotyczących marki i aktywacji marki lokalnej.

- Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością współpracy z tak kultową marką. Nasze partnerstwo z marką Durex zrodziło się z naszego podejścia zorientowanego na klienta. Naszym punktem wyjścia jest zawsze cel biznesowy klienta, wokół którego budujemy niezależną od agencji, zindywidualizowaną, zintegrowaną, zwinną agencję i zespół klienta, bezproblemowo współpracując z innymi partnerami agencji - mówi Rikke Wichmann-Bruun, dyrektor generalny MRM UK.

W Polsce obsługą reklamową marki Durex zajmuje się m.in. agencja DDB Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]