McDonald's chce zmienić wizerunek nową reklamą

McDonald's wprowadza na rynek brytyjski pierwszą reklamętelewizyjną w ramach nowej kampanii mającej na celu obaleniestereotypów na temat jakości oferowanej przez firmę żywności.

km
km
Udostępnij artykuł:

60-sekundowa reklama została przygotowana przez agencję LeoBurnett - informuje serwis Brand Republic.

Pokazuje ona rodziny pracujące razem w polu i sadzące kwiaty,które tworzą obraz krowy, kury oraz worka ziemniaków. Pod koniecspotu lektor podkreśla, że McDonald's wykorzystuje w swoichrestauracjach tylko zdrową wołowinę i białe kurczaki oraznajwyższej jakości ziemniaki.

W ramach kampanii, której tegoroczna wartość szacowana jest nablisko 5 milionów funtów, w telewizji pojawią się również reklamy40- i 20-sekundowe, które będą emitowane przez okres około sześciutygodni.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK