McDonald's w nowej kampanii outdoorowej radzi kierowcom, by "podążali za łukiem"

Kanadyjski oddział McDonald's przygotował akcję billboardową zachęcającą kierowców do odwiedzin swoich restauracji. W tym celu wykorzystano fragmenty logo marki, odpowiadające łukom jezdni.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
McDonald's w nowej kampanii outdoorowej radzi kierowcom, by "podążali za łukiem"

Koncept kampanii "Follow the Arches" zaczerpnięto z następującej obserwacji - na kanadyjskich trasach pojawiły się różne znaki informujące o najbliższych restauracjach McDonald's - były jednak niespójne, jeśli chodzi o wygląd. Sieć postanowiła ustawić na drogach własne znaki informacyjne z wykorzystaniem fragmentów łuków z logo "M". Tak powstało kilka wersji "drogowskazów", dzięki którym kierowcy wiedzą, w którą stronę kierować się do najbliższego McDonald's.

Za koncept kreatywny akcji “Follow the Arches” odpowiada kanadyjska agencja Cossette, a za zakup mediów tamtejsze oddziały OMD i Novus.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy